A garanciális hibabejelentéshez szükséges dokumentumok, adatok:
-
1. A vásárlás számlája
-
2. Hibaleírás
-
3. Helyileg hol vehető át a hibás gép
A bejelentés emailben a szerviz@gude.hu címre.
FONTOS : Az aznap 13.00 óráig leadott bejelentésekét másnapra érkezik a futár!
A termékeinkre vállalt jótállási idő 2 év.(2015.03.01.-után vásárolt gépekre, más esetben 1 év)
Amennyiben a termékkel kapcsolatban, garanciaidőn belül probléma lép fel, úgy a Güde Hungary Kft. saját költségén a szervízbe szállítatja a hibás gépet, javítja, és visszaküldi a vásárlónak.
A gépet megtisztított állapotban és a futárcég elvárásainak megfelelően kell becsomagolni.
Amennyiben a termék nem a leírtak szerint kerül a szervízbe, úgy a Güde Hungary Kft. nem vállalja az esetleges sérülésekért és törésekért a felelősséget.
A "Törékeny címke" alkalmazása nem mentesíti a feladót az áru természetének megfelelő csomagolási kötelezettség alól, nem védi meg az árut!
5. Csomag, csomagcímke, csomagolás, címzés, lezárás
Az áru gondos és szakszerű csomagolása biztosítja azt, hogy a feladott csomag a gépi csomagkezelésre, rakodásra, hatékony közúti továbbításra alkalmas legyen és így az áru sérülésmentesen érkezzen meg a címre.
A GLS csak a megfelelően becsomagolt, és megcímzett küldeményekért vállal felelősséget.
A csomagok kezelése a GLS rendszerben iparszerű technológiával történik, ezért nem adhatók fel az olyan csomagok, melyek a csomagszállításban használatos technológiával nem kezelhetők.
A csomagolásnál következő feltételeket kell teljesíteni:
Csak teljesen lezárt csomag adható fel,
Olyan csomag, melyből hosszú, hegyes részek állnak ki, nem alkalmas a csomagszállításra,
A dobozokat optimálisan ki kell használni, a csomagolóanyag megfelelő mérete és minősége, valamint a teljes tér belső kitöltése megóvja az árut,
Törékeny áru hungarocellel vagy egyéb bélelő, töltőanyaggal legyen körbevéve, a "Törékeny" jelzés gondosságra int, de nem védi az árut,
A javításra visszahívott híradástechnikai cikkeket az eredeti, komplett csomagolásban, megfelelő kitöltéssel adassák fel, felvétel vagy csomagcsere esetén,
A csomagba helyezett üvegeket, flakonokat egymástól, valamint alulról és felülről is védőréteggel kell védeni,
Különleges alakzatú, nehezen csomagolható árut a zsugorfóliázáson belül is védeni kell egyéb csomagolással,
A kartondobozt a feladó céges logójával ellátott ragasztószalaggal zárják le minden oldalról, amennyiben erre mód van,
Összepántolt dobozok nem vehetők fel, mert a csomagolás széteshet, és csak a címkével azonosított csomagegység ér célba,
A címzést, a csomagjegyet, a szállítólevelet tartalmazó tasakot, illetve a különszolgáltatásokat azonosító matricákat a csomag legnagyobb felületére kell ragasztani,
Több csomag egy címre történő feladása esetén a különleges szolgáltatásokat jelölő matricákat minden csomagra fel kell ragasztani.
Utánvétel megrendelése esetén a beszedendő összeget az Utánvét listán vagy az elektronikus úton küldött adatok segítségével és a küldeményen, a GLS által rendszeresített matrica alkalmazásával, (több csomag esetén az utánvét matricát minden csomagra fel kell ragasztani és a beszedendő összeget az egyes csomagok értékének megfelelően, kell azokon feltüntetni) teljes összegben, egyezően kell feltüntetni. Hibás, hiányos megrendelés esetén a GLS egyeztetést kísérel meg.
Veszélyes áru még külső jelzéssel sem adható fel.
A GLS fontosnak tartja a károk elkerülését, így ügyfeleinek ingyenesen csomagolási tanácsot ad, mely a Vevőszolgálat útján kérhető.